Digital Methodologies and Concepts

Recherche
Aller au contenu
  • A propos
  • GAVRINIS
  • Digital Architecture
  • Navale
  • Articles
  • Immersions-VR
  • Solaire
  • Créations
  • Tutos

Archives quotidiennes :

3D, articles, Creation, Etats de l'art, linkedin, Méthodologie, photomodélisation, Production

The old Tree – photogrammetry

09/04/2022 Laurent Lescop Laisser un commentaire

A tree is not an obvious subject to scan. For this test, it’s even more complicated as it has no leafs left, and very thin branches. Let’s see what we can get. Let’s see what we can do.

Continuer la lecture de The old Tree – photogrammetry →

blenderInstant MeshmetashapephotogrammetryphotomodélisationTree

Laurent Lescop – 3D Viz – Parametric Design – Immersion – AI

Flux studio3d

  • Nantes: A Glimpse into Our Aqua-Future
  • Beegraphy/Nano-Banana – Design from reference
  • COMFYUI – AI/Archi07 : Outpainting

Rechercher

Calendrier

septembre 2022
L M M J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« Août   Oct »

Commentaires récents

  • Laurent Lescop dans Le tracé de Crucuno
  • MARCY ARLETTE dans Le tracé de Crucuno
  • Laurent Lescop dans A propos
  • Jean-Baptiste Scharffhausen dans A propos
  • Nicholas Wong dans Grasshopper LadyBug, solar panels
Fièrement propulsé par WordPress